Ételrendelés

 

30 thoughts on “Ételrendelés

  1. Jó lehetőség lenne nem hetenként rendelni és egy olyan felületet létrehozni ahol minden napra vonatkozóan be lehetne állítani az előre felvitt rendelési címeket.
    Pl a Yolofood honlaján így működik, sokkal könnyebb, felhasználó barátabb és gyorsabb így rendelni.
    Ha valaki otthon is van home officeban meg dolgozik is irodában akkor nem tud egy teljes hetet egy rendeléssel leadni mert nem lehet több címet beállítani.
    Nem lehetne rendes netes vásárlási felületet létrehozni? Ez az utalásos dolog szintén időrabló, ahelyett hogy beírnám a kártya adataimat és már készen is lenne a folyamat.

  2. Kedves Dorottya!
    Köszönjük szépen az észrevételeket, javaslatokat. Folyamatosan dolgozunk a rendelési felület tökéletesítésén, a következő lépésként a rendszer már képes lesz megjegyezni a megrendelők címeit, és lényegesebben kényelmesebbé válik a rendelés.
    Jelenleg is megadható több cím: a legjellemzőbbet írja be alapállapotú címnek, és a többit pedig a megjegyzéshez.
    A többi fejlesztésen is dolgozunk, addig is köszönjük a türelmét.

    További szép napot kívánunk!

  3. Üdv!
    Várható esetleg SZÉP kártyás fizetés?
    A fent említett netes vásárlási felület valóban nagy segítség lenne…

  4. Kedves Adrienn!

    Köszönjük az érdeklődést.

    Első lépésként az online rendelés fejlesztésére koncentrálunk, a későbbiekben természetesen jöhet majd a SZÉP-kértya is.
    Addig is köszönjök szépen a türelmet!

    Üdvözlettel

  5. Üdv!
    Jó rég óta fut ez a felület, ami rosszabb, és nehézkesebb, mint a szimpla emailes rendelés rendszer. Már a bevezetésekor ígérték, hogy lesz fejlesztés, de azért senki nem gondolta volna hogy évekbe fog telni. Azért nem rocket science-ről van szó.

  6. Kedves Gábor!

    Köszönjük, hogy felhívta rá a figyelmünket.

    Igyekszünk fejleszteni, és valóban nem halad villámgyorsasággal, de azért nem vesz éveket igénybe a továbblépés, ezt megígérjük.
    A következő lépésként már nem kell minden alkalommal megadni a rendelési adatokat.

    Pontosan miért gondolja, hogy nehézkesebb a rendelés, mintha emailben történne?

    Üdvözlettel

  7. szamárság…
    ez most sokkal jobb és könnyebb, mint a korábbi email rendelés!
    köszönjük. csak igy tovább!
    kösz és üdv

  8. Kedves Sándor!

    Köszönjük szépen!
    Örülünk, és ígérjük, hogy dolgozunk a további fejlesztéseken, hogy még gördülékenyebb legyen a rendelés.

    Üdvözlettel

  9. Az tenné egyszerűbbé a rendelési folyamatot, ha lenne felhasználói fiók, és az alapadatokat (név, telefonszám, cím) nem kéne hétről hétre megadni.

  10. Kedves Zoltán!

    Köszönjük szépen a visszajelzzést! Ez valóban sokat segítene – magunk is tisztában vagyunk vele.
    Ez az a fejlesztés, amelyik a fő prioritás, és reményeink szerint hamarosan elkészülünk vele.
    Addig is köszönjük a türelmet.

    Üdvözlettel

  11. Kedves Ákos,

    Volt egy előre megírt email sablonom a névvel, címmel ….csak a hét számát kellett átírni, és küldtem a rendelést.
    Most 10 rubrikát kell minden héten újra és újra kitölteni csak az alapadataimmal.
    Nem emlékszem pontosan mióta van ez a rendszer, de kb. egy éve biztos.
    Most már vannak előre megírt honlap sablonok, amit az ember a saját üzletére személyre szabhat.
    Nem kell webfejlesztőnek lenni hozzá, és maximum 1 hét alatt meg lehet csinálni.
    https://www.wix.com/restaurant/website
    https://www.ordering.co/ordering-suite

  12. Kedves Gábor!

    Köszönjük szépen, megnézzük az ajánlott lehetőségeket, és meglátjuk, mire megyünk velük.

    Kellemes hétvégét kívánunk!

    Üdvözlettel

  13. A bankkártyás fizetési lehetőség is alapvető manapság egy ételrendeléssel foglalkozó cégnél , több lehetőség van a piacon,amit kb azonnal be lehet vezetni.

  14. Kedves Nikoletta!

    Igazad van, dolgozunk az ügyön.

    Üdvözlettel

  15. Nagyon szuper, finom ételek, az adagok is elég nagyok és természetesen borzasztó hálásak vagyunk,hogy IR-esként ilyen finomakat ehetünk.
    1 kérdésem lenne: terveztek-e valamikor étlap újítást? Azt hiszem havonta ismétlődnek az ételek és egy idő után lehet,megunja az ember,ha ugyanazok az ételek ismétlődnek.
    Előre is köszönöm a visszajelzést.

  16. Kedves Brigitta!

    Köszönjük szépen, nagyon örülünk, hogy elégedett vagy velünk 🙂

    Az étlap megújításán dolgozunk: a karácsonyi ünnep lezárultával, a jövő év elején nekilátunk, hogy változatosabbá tegyük étlapunkat.

    Hálásak vagyunk, hogy jelezted felénk a dolgot.

    Üdvözlettel

  17. Kedves Csapat!
    Először is köszönöm, hogy veetariánus IRsként van lehetőségem nekem is ebédet rendelni 🙂
    Egy kisebb felvetésem/kérdésem lenne, tudom, hogy nem egyszerű húsmentes ételt kínálni, mikor a vásárlás főleg a húsos ételek fele billen, viszont a húsmentes opció változatossága kissé szűkösebb, ugyanazok az ízek/fogások hamar elkezdenek ismétlődni. Lenne e lehetőség a húsmentes opcióban is például főzelékekre (tojásfeltét, gomba feltét, szójavirsli, pirított zöldség feltét itt is lehetséges)? Nagyon sok tészta étel van, a bulgur, barnarizs ritka, főzelék, quinoa, zöldségfasírtok, padlizsán muszaka, húsmentes rakottburgonya, savanyúkáposztás lehetőség,… nagyon feldobnák a változatos étkezést, és hátha vonzó lenne a a húsmentes napokat tartó húsfogyasztóknak is 🙂 Nagyon szépen köszönöm 🙂

  18. Kedves Roni!

    Köszönjük szépen az észrevételt.
    (Nem is hinnéd, mennyire fontos nekünk egy ilyen, kostruktív vásárlói visszajelzés)

    Mitagadás, van igazság a felvetésedben.

    A karácsonyi időszak lezárultával az étlap frissítése és változatosabbá tétele az egyik fő prioritásunk.

    Üdvözlettel:

    Alexa Team

  19. Kedves Alexa Team!

    Én csak érdeklődni szeretnék, hogy a pohárkéremeket nem lehetne valamikor IR baráttá tenni? Nagyon szuper lenne, ha megoldható lenne, hiszen akinek nem kell IR, az is tudná továbbra is rendelni, de mi IR-esek is be tudnánk szállni. 🙂
    (Mindig megnézem az összetevőket, hátha valamelyik jó lehet, de rendszeres a rizstej és a tápióka 🙁 )
    Köszönöm előre is!

    Hanna

  20. Kedves Hanna!

    Köszönjük szépen az észrevételt!

    Igyekszünk megtenni a szükséges lépéseket ahhoz, hogy át tudjuk alakítani a pohárkrémeket.
    Addig egy pici türelmet kérünk.

    Köszönjük!

    Üdv
    Alexa Team

  21. Sziasztok!

    Szeretnék érdeklődni, hogy többször használatos dobozok bevezetésére van-e esély a közeljövőben?
    Sajnos engem mindig eltántorít a rengeteg szemét amit a rendszeres ételrendelés termel. 🙁

    Esetleg opció lehet a Rakun rendszer használata: https://www.rakun.hu/

    Előre is köszönöm a választ: Klári

  22. Kedves Klári!

    Köszönjük szépen a javaslatot.
    Sajnos esetünkben -sem logisztikai, sem higiéniai, sem financiális okokból- nem kivitelezhető a többször használatos dobozok bevezetése.
    Többször felvetődött már korábban, meg is vizsgáltuk, de arra jutottunk, hogy nem megoldható a használata.

    Üdv
    Alexa Team

  23. A piacon jelenleg ez az egyik legmegbízhatóbb menüsor, ami IR-eseknek cukorbetegeknek készül. Sokszor saját magamra főzök, de amikor nincs időm erre csak innen fogok rendelni. Kipróbáltam több helyet, ahol azt mondják diéta kompatibilis a menü de láttam én is és sajnos tapasztaltam a cukor ertékeimen is hogy ez nem így van. Nálatok megbízom a ch értékben és az összetevőkben is nincs szükség ezeket bogarásznom számolgatnom, hogy megfelel vagy sem.
    Az oldalon még természetesen lehetne fejleszteni és biztos megérné, sokkal többen valasztanának benneteket ha lenne pl szép kártya vagy átláthatóbb menü a rendelésnél vagy online fizetes. Viszont én ezekben rugalmas vagyok mert az ételek tényleg megbízhatóak egy IR-es betegnek is.

  24. Kedves Adrienn!

    Nagyon szépen köszönjük az elismerést, és nagyon hálásak vagyunk a konstruktív kritikáért.

    Ezek a visszajelzések nagyon fontosak számunkra!
    Igyekszünk megszívlelni – apránként dolgozunk a honlap fejlesztésén is.

    Szép napot kívánunk!

    Alexa Team

  25. Sokszor találkoztam már a menüsorral, most gondoltam kipróbálom. Ízletes, megfizethető, laktató adagok, az otthoni ízeket idézve.
    A kiszállítással kapcsolatban lenne viszont egy apró észrevételem. Teljes mértékben megértem, hogy a kiszállítás időpontját nem lehet úgy tervezni, hogy mindenki igényeinek megfeleljen.
    Viszont ha a futár előbb hozza az ételt, mint ahogy a címzett megérkezik, és van megadva telefonszám, egy sms-t esetleg küldhetne, hogy hol hagyta az ebédet. Kicsit kalandos volt megtalálni a hétfői rendelést 🙂
    Az ételeket illetően viszont teljes az elégedettség 🙂

  26. Kedves Adrienn!

    Köszönjük szépen az észrevételt.

    Mindenképpen jelezzük a kollégának, hogy legközelebb több körültekintéssel járjon el.
    Elnézést kérünk a felesleges keresgélésért.

    Annak viszont örülünk, hogy az ételekkel elégedett.
    Nagyon fogunk igyekezni, hogy ez így is maradjon 🙂

    Üdvözlettel:
    Alexa Team

  27. Nagyon finom minden, rugalmasak. Köszönöm a finomabbnál finomabb ételeket. A hétfői rendelésről sajnos rendszeresen lemaradok, mert pénteken még nem mindig tudom megtervezni a hetemet.

  28. Kedves Anett!

    Nagyon szépen köszönjük!
    Azon már régóta törjük a fejünket, hogy az említett anomáliát hogyan tudnánk megoldani (többen küzdenek ezzel, sajnos).

    Üdvözlettel:

    Alexa Team

  29. Csodálatosan finomak az ételek, Az is jó, hogy az alapanyagok és a tápanyagok is fel vannak tüntetve, illetve e-mailben mindig megkapom. Remélem és bízom abban, hogy minden alapanyagokat nagyon biztonságos helyről szerzik be. Én mindenkinek csak ajánlani tudom Önöket, mert – bár próbálkoztam egy pár hellyel – ilyen finomat még sehol sem ebédeltem. Gratulálok a CSAPATNAK! Ja és külön annak a fiatalembernek is, aki hozzám szállítja. Szívélyes üdvözlettel: B.E.

  30. Kedves Erzsébet!

    Nagyon szépen köszönjük, magunk és kollégáink nevében is!
    Ezek a szavak többet érnek mindennél, és bearanyozták a napunkat.

    (az alapanyagok tekintetében különös gondossággal járunk el, de ezt talán nem is kell külön mondani)

    Üdvözlettel:

    Alexa Team

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.